ТОП
Головна » Red Bull має проблеми з потужністю двигуна 2026 року

Red Bull має проблеми з потужністю двигуна 2026 року

Red Bull має проблеми з потужністю двигуна 2026 року

Відомий нідерландський коментатор Джек Плой, посилаючись на радника команди Red Bull Хельмута Марко, розповів про серйозні виклики, з якими зіткнулася команда у процесі розробки нової силової установки для сезону 2026 року.

Про це повідомляє видання ProSport.

За словами Плоя, на даний момент двигун Red Bull поступається конкурентам на «5–10 кінських сил».

«Це означає, що вони відстають від інших команд, якщо, звісно, не грають у «хованки», – цитує інсайдера Плой у подкасті The Red Flags».

Поточна ситуація Red Bull у чемпіонаті

Після п’яти етапів сезону-2025 команда Red Bull займає лише третє місце у Кубку конструкторів, поступаючись лідеру – «Макларен». Така позиція є нетиповою для австрійської стайні, яка ще нещодавно домінувала у Формулі-1.

Нагадаємо, що Red Bull презентувала новий болід RB21 для сезону 2025 року, і команда активно працювала над усуненням проблем минулого року, зокрема у сфері аеродинаміки та керованості машини.

Причини відставання

Поточне відставання Red Bull пояснюється не лише технічними нюансами нового двигуна. У 2024 році навколо команди спалахнув скандал, пов’язаний із керівником Крістіаном Хорнером, що призвело до втрати частини ключових співробітників і вплинуло на атмосферу всередині колективу.

Експерти вважають, що саме ці події стали однією з причин зниження результатів Red Bull у 2025 році. 

Крім того, команда перебуває у фінальному році співпраці з Honda, а з 2026 року розраховує на власні силові установки, що додає додаткового тиску.

Чи зможе Red Bull повернути лідерство

В умовах жорсткої конкуренції у Формулі-1 навіть незначне відставання у потужності двигуна може коштувати команді перемог і титулів. Водночас у Red Bull неодноразово доводили свою здатність швидко реагувати на виклики та знаходити інженерні рішення.

Технічний директор П’єр Ваш раніше підкреслював, що команда внесла серйозні зміни у болід, хоча більшість із них не помітна зовні, і що проблеми минулого року «в основному вирішені». 

Однак нові вимоги FIA до конструкції переднього крила та зміни у регламенті 2026 року можуть ще більше ускладнити завдання для Red Bull.

Нагадаємо, Макс Ферстаппен опинився у центрі уваги після Гран-прі Саудівської Аравії, де отримав п’ятисекундний штраф, що позбавив його лідерства та перемоги.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *