Лука Балдіссері, колишній гоночний інженер легендарного Міхаеля Шумахера та екс-керівник гоночної академії «Феррарі», жорстко прокоментував заяви Льюїса Гамільтона щодо складної адаптації у новій команді.
Про це повідомляє видання ProSport.
За словами Балдіссері, семиразовий чемпіон світу вигадує виправдання, щоб пояснити свої не найкращі результати на старті сезону у складі італійського колективу.
«Я не вірю в деякі речі. Те, що він сказав про гальмування двигуном, — це відмовки. Гамільтон побачив, що машина така, яка є, і що його напарник може витискати з неї більше, ніж він сам. У такій ситуації на нього неминуче вказують пальцем. Тому він придумав виправдання: „Я не можу пристосуватися до такого гальмування“», — заявив Балдіссері.
Чому Балдіссері сумнівається у версії Гамільтона
На думку італійського інженера, коли гонщик рівня Гамільтона змінює команду, колектив повинен детально розібратися у його стилі пілотування та технічних побажаннях. Саме так, за словами Балдіссері, діяли у «Феррарі», коли до них приєднався Міхаель Шумахер у 1996 році.
«Ми питали його, яким є його стиль, як він бачить концепцію автомобіля», — згадує інженер.
У випадку з Гамільтоном, Балдіссері не впевнений, що команда провела таку ж роботу. Якщо вже у четвертій гонці сезону пілот заявляє про неможливість адаптації, виникає питання: чим він займався до цього часу?
На думку експерта, подібні заяви виглядають як спроба зняти з себе відповідальність за невдачі на трасі.
Перехід Гамільтона у «Феррарі» та його виклики
Сезон 2025 року став дебютним для Льюїса Гамільтона у складі «Феррарі». Перехід британця в італійську команду став однією з найгучніших подій останніх років у «Формулі-1». Для багатьох фанатів та експертів питання адаптації Гамільтона до нової машини та культури «Скудерії» було ключовим.
Адже «Феррарі» — це не лише техніка, а й особлива атмосфера, традиції та тиск очікувань.
Гамільтон, який повторив рекорд Міхаеля Шумахера за кількістю чемпіонських титулів, завжди славився вмінням швидко пристосовуватись до змін.
Проте старт у «Феррарі» виявився не таким блискучим, як очікували його прихильники. Перші етапи сезону показали, що його напарник Шарль Леклер здатен краще розкривати потенціал боліда, а сам Гамільтон скаржився на особливості гальмування та поведінку машини.
Чи дійсно проблема у машині, чи у гонщику
Питання адаптації топ-пілотів до нових команд завжди було предметом дискусій у «Формулі-1». Досвід Міхаеля Шумахера у «Феррарі» показав, що навіть найкращим потрібен час для досягнення успіху, але ключем є взаєморозуміння між пілотом і командою.
Гамільтон, на відміну від Шумахера, вже у перших гонках заговорив про труднощі, що насторожило експертів.
Балдіссері вважає, що справжній чемпіон має боротися до кінця і шукати рішення разом із командою, а не шукати виправдання. За його словами, слова Гамільтона — це радше спроба психологічного захисту, ніж реальна технічна проблема.
Водночас, не можна ігнорувати, що сучасні боліди «Феррарі» мають свої особливості, до яких навіть досвідченим гонщикам потрібно звикати.
Нагадаємо, бразильський пілот і новачок «Формули-1» Габріел Бортолето, який цього сезону представляє команду «Кік-Заубер», не зможе взяти участь у другій тренувальній сесії п’ятого етапу чемпіонату — Гран-прі Саудівської Аравії.