Після завершення Гран-прі Маямі 2025 року семиразовий чемпіон світу Льюїс Гемілтон відкрито висловив своє розчарування діями команди Ferrari.
Про це повідомляє видання ProSport.
Британський пілот заявив, що під час гонки команда надто повільно ухвалювала рішення щодо командної тактики, коли він опинився позаду Шарля Леклера.
За словами Гемілтона, він був швидшим за свого напарника і сподівався, що Ferrari дозволить йому пройти вперед, як це колись зробив Mercedes із Валттері Боттасом на Гран-прі Угорщини 2017 року.
Тоді Боттас пропустив Гемілтона, щоб той спробував обігнати суперника, а якщо не вдасться – повернув би позицію.
Порівняння з минулим: досвід Mercedes і Боттаса
Гемілтон нагадав команді про випадок із Боттасом, коли Mercedes дозволив йому спробувати атакувати лідера, а потім повернути позицію, якщо це не дасть результату.
У Маямі ж, за словами британця, рішення про зміну позицій ухвалювалося занадто довго, і це коштувало Ferrari цінного часу.
«Було б чудово, якби ми могли діяти так само, як із Валттері, – пропустити мене вперед, подивитися, чи зможу я обігнати Антонеллі, а якщо ні – повернути місце назад. Але зрештою ми все одно були недостатньо швидкі», – зазначив Гемілтон.
Хід гонки та підсумки для Ferrari
Гемілтон стартував із 12-ї позиції, що вже створювало труднощі на трасі, де обганяти складно. Протягом гонки він кілька кіл провів позаду Леклера, втрачаючи темп.
Команда Ferrari довго не давала вказівки про зміну позицій, через що Гемілтон у радіоефірі емоційно закликав керівництво діяти швидше. Після фінішу він підкреслив, що не має претензій особисто до Леклера чи членів команди, але вважає, що подібна нерішучість шкодить результату.
Врешті Гемілтон фінішував восьмим, а Леклер – сьомим, що стало розчаруванням для Ferrari на фоні лідерства McLaren.