Колишній гонщик Формули-1, а нині експерт Джонні Херберт поділився своєю думкою щодо майбутнього Ландо Норріса у команді «Макларен», якщо Оскар Піастрі почне домінувати у внутрішньокомандному суперництві.
Про це повідомляє видання ProSport.
На думку Херберта, ситуація в колективі може розвиватися за сценарієм, схожим на той, що стався у «Ред Булл» після приходу Макса Ферстаппена, коли Даніель Ріккардо був змушений залишити команду через втрату статусу лідера та спробував себе у «Рено».
«Завжди існує ймовірність, що Ландо Норріс або Оскар Піастрі покинуть «Макларен» через загострення конкуренції. Рано чи пізно команді доведеться зробити вибір і визначити першого номера, адже зберігати рівність між пілотами стає неможливо», – зазначив Херберт.
Він підкреслив, що «Макларен» має врахувати уроки минулого сезону, коли подібна дилема вже виникала.
Історія суперництва та паралелі з минулим
Ситуація, яку прогнозує Херберт, не нова для Формули-1. У 2018 році Даніель Ріккардо залишив «Ред Булл» після того, як Макс Ферстаппен став беззаперечним лідером команди.
Це рішення було зумовлене тим, що команді було вигідніше робити ставку на одного пілота, а не підтримувати баланс між двома рівними гонщиками. Аналогічний сценарій може повторитися і в «Макларен», якщо Піастрі продовжить прогресувати та візьме ініціативу у свої руки.
Варто зазначити, що наразі Ландо Норріс залишається одним із найсильніших пілотів молодого покоління. Він неодноразово доводив свою швидкість, зокрема вигравши кваліфікацію на Гран-прі Австралії 2025 року, випередивши Оскара Піастрі та Макса Ферстаппена.
Проте Піастрі також демонструє стабільний прогрес і вже зараз вважається потенційним лідером команди.
Чи піде Норріс шляхом Ріккардо
Джонні Херберт вважає, що у разі домінації Піастрі, Норріс може повторити шлях Ріккардо та шукати нові виклики в іншій команді.
Проте експерт наголошує: «Навіщо йому це робити? Ландо достатньо швидкий, щоб випередити Оскара у цьому чемпіонаті. Обом пілотам доведеться докласти чимало зусиль, щоб довести свою перевагу».
Справді, у Формулі-1 часто трапляються випадки, коли внутрішньокомандна боротьба призводить до відходу одного з гонщиків.
Проте нинішня ситуація у «Макларен» поки що не є критичною. Керівництво команди намагається підтримувати баланс, а обидва пілоти отримують рівні можливості для боротьби.
Водночас, якщо хтось із них почне стабільно випереджати іншого, стратегічний вибір на користь одного з гонщиків стане неминучим.