ТОП
Головна » У «Мерседесі» виявили причину проблем Расселла на Гран-прі Бахрейну

У «Мерседесі» виявили причину проблем Расселла на Гран-прі Бахрейну

У «Мерседесі» виявили причину проблем Расселла на Гран-прі Бахрейну

Під час Гран-прі Бахрейна команда «Мерседес» зіткнулася з несподіваною технічною проблемою, яка суттєво вплинула на виступ пілота Джорджа Расселла.

Про це повідомляє видання ProSport.

Як повідомив директор з комунікацій «Мерседеса» Бредлі Лорд, причиною стала несправність транспондера FOM, що відповідає за хронометраж та передачу даних на боліді.

За словами Лорда, пристрій був знайдений у стані значного зносу та навіть частково обгорілим, що й стало відправною точкою для розслідування проблеми.

Як проявилася несправність під час гонки

Перші ознаки несправності з’явилися вже на середині дистанції Гран-прі. Проблема поступово загострювалася, і особливо критичною стала на останніх десяти колах. У якийсь момент ім’я Джорджа Расселла зникло з електронної таблиці таймінгу, що викликало подив у команді.

Проте гонщик залишався на трасі та повідомляв про труднощі з дисплеєм на кермі. Це свідчило про втрату зв’язку між системами боліда та офіційною хронометражною мережею.

Наслідки для DRS та стратегії гонки

Втрата функціонального транспондера призвела до того, що болід Расселла втратив можливість коректно використовувати систему DRS (Drag Reduction System). Ця система активується лише тоді, коли гонщик знаходиться в межах однієї секунди від суперника попереду, і саме транспондер відповідає за фіксацію цього інтервалу.

Без чітких даних про відстань до інших машин, команда та сам гонщик не могли ефективно реалізовувати тактичні рішення — як для атаки, так і для захисту позиції. Це поставило Расселла у невигідне становище порівняно з конкурентами.

Проблеми з електронікою у Формулі-1

Подібні ситуації з електронікою не є рідкістю у Формулі-1, де кожна деталь боліда має вирішальне значення. Системи хронометражу, телеметрії та керування допоміжними механізмами, такими як brake-by-wire чи DRS, працюють у надскладних умовах.

Найменший збій може призвести до втрати темпу або навіть до сходу з дистанції. У випадку з «Мерседесом» інженери одразу після повернення з Бахрейна почали вивчати інші компоненти, зокрема елементи системи brake-by-wire, однак основну увагу зосередили саме на транспондері FOM.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *