ТОП
Головна » Чому Тото Вольф пропускає Гран-прі Емілії-Романьї 2025

Чому Тото Вольф пропускає Гран-прі Емілії-Романьї 2025

Чому Тото Вольф пропускає Гран-прі Емілії-Романьї 2025

Керівник команди Формули-1 «Мерседес» Тото Вольф прийняв рішення пропустити Гран-прі Емілії-Романьї, який відбудеться на легендарній трасі в Імолі з 16 по 18 травня.

Про це повідомляє видання ProSport.

Про це офіційно повідомила прес-служба німецької стайні. Це вже другий етап із семи, який у цьому сезоні пройде без участі Вольфа: раніше він не був присутній на Гран-прі Японії.

Ще до початку сезону Тото відкрито заявляв, що не планує відвідувати всі гонки 2025 року, що стало певною несподіванкою для вболівальників та експертів.

Хто замінить Тото Вольфа в Імолі

На етапі в Імолі, як і в Японії, обов’язки керівника команди тимчасово виконає Брэдлі Лорд, який працює в «Мерседес» директором з комунікацій.

Така ротація вже стала звичною для колективу, адже Брэдлі має досвід управління командою під час відсутності Вольфа. Це дозволяє підтримувати стабільність у роботі, навіть коли головний керівник не на місці.

Водночас, відсутність Тото під час важливого європейського етапу викликає жваве обговорення серед експертів і фанатів Формули-1.

Чому Вольф не відвідує всі Гран-прі

Причини частих відсутностей Тото Вольфа криються не лише у його особистих обставинах, а й у зміні підходу до керування командою.

Ще перед стартом сезону він наголосив, що не бачить потреби бути фізично присутнім на кожному етапі, довіряючи частину обов’язків своїм заступникам. Подібна практика вже зустрічалася у Формулі-1, особливо після пандемії, коли дистанційне управління стало звичним явищем.

Для «Мерседес» це новий етап розвитку менеджменту, який дозволяє гнучко реагувати на виклики сезону.

Як це вплине на «Мерседес» і Формулу-1

Відсутність Тото Вольфа на кількох етапах поспіль може мати як позитивні, так і негативні наслідки для команди. З одного боку, це шанс для молодших менеджерів проявити себе та отримати цінний досвід у реальних гоночних умовах.

З іншого – відсутність харизматичного лідера може позначитися на моральному стані команди та швидкості ухвалення важливих рішень під час гонки.

Однак, враховуючи чітко вибудовану структуру «Мерседес», команда має всі шанси залишатися конкурентоспроможною навіть без постійної присутності Вольфа.

Крім того, подібна стратегія керівництва може стати новою тенденцією у Формулі-1, де дедалі більше команд переходять до розподілу відповідальності між кількома топ-менеджерами. Це дозволяє зменшити навантаження на лідерів та підвищити гнучкість управління.

Для «Мерседес» це особливо актуально у світлі боротьби з конкурентами та підготовки до майбутніх змін у регламенті 2026 року.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *